Kızlar 41.haftaya girdim. Doktor yarın yatış yapacak ve öğlene kadar suni sancı vereceğini olmazsa sezeryan olacağını söyledi. 2 cm açıklık var henüz, suni sancıyı akşama kadar beklemeli miyim? Böyle bir şey yaşayan oldu mu aranızda, çok stresliyim 🥲