Kızlar bu gün kontrolüm vardi gittim işte normalde bi hafta önde gidiyorduk şuan 33+1 ultrason da 35+6 çıktı tansiyon da yüksek çıktı iki defa ölçmeme rağmen hamur işi fln fazla yeme dedide doktor ben gebeliğim boyunca 6 kilo tek almışım hani öyle çok yiyen biri değilim benle ayni durumu yaşayan varmi bilgi verirseniz çok sevinirim.