Aayyssnn Kızlar selam. Akıntım var bir kaç gündür. İdrar mi sıvı mi ayırt edemiyorum koku filan yok renksiz. Birinde okudum turnusol kağıdı ile anlaşılıyormus. Nasıl oluyor yardımcı olur musunuz
smnrsmnr Aayyssnn doktora gidin bence i. Ben gittim bende de vardı akıntı. Kontrol etti normal dedi. İçim rahatladı.
Hamisbirhemsire Aayyssnn amniosure testi devlet hastanesinde ücretsiz yapılıyor kendin alacağına doktora git bence Ben de kesede delik vardı 17 haftada idrar kaçırıyorum sanmıştım ilk başta ama iyi ki erkenden doktora gitmişim yatak istiharatinde şu an 32 hafta olduk
Aayyssnn Hamisbirhemsire 37+2 deyim de bir kaç gündür böyle anlayamadım. 1 temmuzda da doğum olacak inşallah. Doktor uzak olduğu için rahat gidemiyorum da varken bir deneyeyim dedim. Teşekkür ederim 😊
Delimavi Kırmızı turnusol kağıdı mavi renge dönüyorsa amniyon sıvısı oluyormuş. Elinin altında varsa bir dene.
Hamisbirhemsire Aayyssnn o zaman şöyle soylim ya kokusuz oluyo ya da şeftali gibi tatlı bı kokusu oluyo akıcı bı sıvı öyle akintidaki gibi mukuslu bı yapısı yok amniyon sıvısının