znurstnKaraca Senaustunbas 5 saat suni sancı aldım canım sonra bebeğim doğdu sancı zordu ama epidurali alınca hem sancım azaldı rahatladım hem açılmam hızlı ilerledi bebeğim doğuncada hiç ağrı acı kalmadı 1 saat sonra yürüdüm rahatça
znurstnKaraca SevcanSungur 5 saat suni sancı aldım canım sonra bebeğim doğdu sancı zordu ama epidurali alınca hem sancım azaldı rahatladım hem açılmam hızlı ilerledi bebeğim doğuncada hiç ağrı acı kalmadı 1 saat sonra yürüdüm rahatça
znurstnKaraca Senaustunbas bu arada sıfır açılmam vardı hiç sancım yoktu Doğuma ait bi belirti hiç yoktu ama allah yardım etti çok şükür🙏🏼
Busraela znurstnKaraca bende oraya gidiyorum dr onur bey haftaya dogum olmazsa suni sanci baslaticam dedi bana ya 😕
znurstnKaraca Busraela benimde doktorum Onur beydi😊benimde sancım açılmam vs yoktu ve bayram tatiline çıkıyodu o yüzden 39+4 te suni sancıyla Doğum yaptım, ben normal diye baya ısrarcıydım çok şükür öyle oldu inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız🙏🏼😍
znurstnKaraca Busraela doğum yaptığınızda banada yazın😊merak ettiğiniz bişeyler varsa seve seve cevaplarım
Busraela znurstnKaraca ayy çok teșekkür ederim daha yeni muayeneden geldim bizim kızın gelceği yok salı son artk suni sancı dedi korkuyorum da bakalim hayırlısı artk siz aklima geliceksiniz hep benim bebiş kanala bile inmiş 😊🙏
znurstnKaraca Busraela benim gibisiniz bizim kızında gelmeye niyeti yoktu 🙈🙈şimdi 1 aylık olduk bile👼🏼
Aysnrhner Busraela bende ayni sekilde sizin gibiyim 40 +4 teyim kanala bile inmedi.bu durumda suni sancı da ise yaramazsa diye korkuyorum :(
Aysnrhner znurstnKaraca aaa cok guzel canim masallah ya Allah bize de nasip eder insallah 😊 hic bir belirtim yok ve 40+4 teyim son 3 gunum sonra suni verilecek
deletedmom351 Senaustunbas bana verdiler suni sancı ama ağrım yine gelmediği için sezaryene aldılar hem merak ederdim nasıl bir şey diye ama onu bile anlayamadım 😂
Saduman Bende cuma günü suni sancı aldım ama bebek kanala tam inmediği için sezeryana alındım şuan kızım Yanımda uyuyor çok şükür ❤️