Doga_deniz Akmelkee benim açlık şekerim 65 falan çıkıyo ben de yaptırıcam bu ayın sonunda. Düşük çıkması sorun mu ben açlık şekeri yüksek çıkınca sıkıntı oluyo diye biliyodum
Doga_deniz Akmelkee ben de kaç kere gittim sormayı unutuyorum hep neyse şeker yüklemesini yaptırıyım da çıkar inşallah bi şey var mı yok mu 🤷🏻♀️
Doga_deniz Akmelkee Ay evet ya yaptırıcam kesin bebeği etkileyen bi şey olunca riske atamıyorum valla. Bu ikinci hamileliğim ilkinde 80 civarı açlık şekerim çıkıyodu o zaman çıkmamıştı inşallah bundan da yırtarız 😂