Htcnal Ceren_Guney1 O zaman iyi .Siğil olsa ugrastiriyor.Olgunlaşmamış çıban olabilir ya da kıl donmesi ,batık falan .Gecicidir insallah.Cok gecmis olsun .
Ceren_Guney1 Eylemmm_ ağda yapıyorum canım ama krem verdi geçen gün doktorum onu sürdüm bugün geçti çok şükür
Melegim_19 Ceren_Guney1 Canım bende de çıktı bir tane çok küçüktü biraz büyüdü dr gittim doğumdan sonra yaktırırız demi krem hamile olduğun için kullanılmaz dedi sana hangi kremi verdi.