Kubrq canım zaten tamamen psikolojik ben ilk dogumumu 20 yaşında yaptım kendime sürekli yapabilirim bütün anneler bu acıyı çekti böyle doğurdu dağda bayirda deyip kendimi motive ettim ben neden yapamayayim bende yaparım annelik bunu gerektirmez mi diye beynime yerlestirdim çok şükür oyle de oldu doğurdum eşim destek oldu maddi manevi devlet hastanesinde doğum istemedim doktorum ozel e gecmisti eşime devlette korktuğumu söyledim oda destek çıktı doğumu özelde doktorumla yaptım. Doktor çok önemli o an sadece doktoru mu görünce rahatladim