Merhaba bebeğim 39+2 haftalik yaklasik bir haftadir 2cm acikliğim var suyum sınırda olduğundan dolayi hafta da 2 kez doktora gidiyorum ve bu durum beni artık yordu kendi sancılarimi baslatmak icin ne yapabilirim. Bu arada duzenli olmasa da iliskiye girmeyi deniyorum hurma tuketip hareket etmeye calisiyorum.