Mylife1 Kızlarrr ben rahim filmi cekildim gecen ay adet oldım bu ay ikinci ayım umuttt ediyorum bekliyorum herkesten bi nebzede olsa seviniyorum sizin mesajlarınızla
Bahar11mucize Mylife1 umudunuzu yıkmak istemem ama ben eahim filminden bir sene sonra hamile kaldım inşllah sizin bu kadar uzun sürmez
Tubasim Mylife1 canım ben de filmden sonraki ikinci ay hamile kaldım. Düşükle sonuçlandı benim ki. Ama hamile kalabiliyorum artık sizin de öyle olur insallah kesinlikle rahim filmi işe yarıyor.
Mylife1 [bilinmeyen] evet hiç insanların anlattığı gibi değil adet ağrısının da hafifi benim ağır geçiyor belki ondan ama 2 dk bile sürmüyor duaa et derin nefes all korkma sende dayanabilirsn
Tubasim [bilinmeyen] eğer film sırasında tüpleriniz tıkalı olursa ve doktorunuz açmaya çalışırsa dayanaılmayacak şekilde acı çekiyorsunuz. Benimki öyle oldu. Tüpleriniz de sorun yoksa adet sancısı gibi bi sancınız olur. Allah yardımcınız olsun.