Kızlar 24 günlük olduk şükür ama parmağım da ki uyuşukluk geçmedi hala ama öncesine göre çok daha iyi önceden açıp kapatmakta zorluk çekiyordum birde karnımda dikişin olduğu yerde hafif bir uyuşukluk var aynı durumda olan var mı bu uyuşukluk neden oldu sizce geçer mi aynı durumda olan varsa yazabilir mi