nurnur13 duru_pars 31+5 bende çıkmadı, ama çıkanları çok duydum doğumdan sonra geçiyormuş zamanla, takılmayın o yüzden
Verasmommm duru_pars ben de çok az çıktı ama pantolon giyiyorum gün içerisinde çalıştığım için onun izi de olabilir gibi geliyor karıştırıyorum henüz emin değilim
Ahsenmom duru_pars 19. Haftada falandı yanlış hatırlamıyorsam çıkmaya başladı Göbek üstüne doğru da gitti benimki
Melekprenses 23 haftalık olduk çıkmadı tam olarak öncekilerden hatırlıyorum çıkmıştı. Genelde erkek bebekte çıkar diyorlar ama bende yok hala
uykucusirin duru_pars 24 haftalığız göbeğimde ortadan ikiye ayrılmış gibi bi çizgi oluştu gün geçtikçe koyu renge dönmeye başladı
duru_pars Benimde çıkmaya başladı belirgin değil ama görünüyor ince bir çizgi merak ettim çol teşekkür ederim hepinize ❣️🥰😘