Merhaba öncelikle hiic korkmayin banada 29. Haftada 21 gun karim cevresi geriden geliyor surekli takip etmemiz lazim dediler cok korktum stres yaptim sonra doktorumu degistirdim o beni sakinlestirdi gayet olumlu konuştu esimde bende zayif insanlariz ikimizde 3 kilo civarında dogmusuz doktorumuzda genetiğiniz neyse siz kac kilo dogduysaniz bebeginizde o sekilde dogar dedi o doktorla yoluma devam ettim 29. Haftadan 41. Haftaya kadar geriden geldi ama hic sorun etmedik 41. Haftada normal dogumla kucağıma aldim 3 kilo 100 gr olarak dogdu dogduktan sonrada hic problem yasamadik hatta hastaneden genelde bebekler biraz kilo vererek cikar ama ogl masallah 200 gr alip hastaneden cikti suanda 3 yasina girecek. Demem o ki lutfen stres yapmayin benim oglumda 21 gun gerilik vardi ona ragmen kuvöze bile girmedi direk bana verdiler hemen hastaneden ciktik sonrasindada gayet kilo alarak devam etti hamileliginizin tadini cikarin ilerde benim gibi pisman olursunuz