Yasminaydemir canım hiç bi tehlikem yok basından beri progestan kullanıyorum 10 yıldan sonrw oldu die doktorum sana bı zararı yok kullanalım dedi kullanıyorum . Ablamın riski zaten vardı . Sadece lavaboya kalkıyordu yıne lavaboya gittiğinde aşırı kanamayla dusuk yapmıstı. Böyle bi rıskini olsa sizinde yatın dinlenın dalan dıye uyarıp rıskını söler. Korkmanıza gerek yok