Lylaars ilaçlara rağmen geçmiyorsa sorun ilaçta değil bence. Enfeksiyon dediğin şey bakteri ve virüslerden olur mesela tuvaletini banyonu güzelce yıkıyor musun evini havalandırmak temizlemek duşunu düzenli almak çarşaflarını düzenli değiştirmek ki sadece seninle de yetmiyor aynı evde yaşadığın kişilerinde temiz olması gerekiyor. Bizler belki sabahtan akşama kadar evdeyiz ama eşlerimiz çalışıyor o yüzden onlarında temiz olması gerekiyor. Bunlar ne alaka diyeceksen hemen açıklayayım ben mide gribi yaşadım bundan 1 ay önce ve mide enfeksiyonum biraz yüksekti ben de malum adet olamadığımız için çok yanıyorum sürekli soğuk şeyler yiyip içiyorum bundan dolayı oldum sandım ama doktorum aynı bu anlattıklarımı anlattı ve soğuk yiyeceklerin mideyi etkileme oranının düşük olduğunu söyledi. Marketten alıp içtiğimiz su bile buna sebep olabilir dedi o yüzden ilaç vermedi onun anlattığı şekilde atlattım ve tekrar enfeksiyon tahlili yaptırdığımda değerlerim normal çıktı ve bu 1 hafta falan sürdü