ikizannesi34 Kızlar 6 günlük ikiz annesiyim ve bu lohusa sendromu denen şey bni de buldu sanırım sürekli bi ağlama hissi var içimde hatta saçma sapan şeylere ağlıyorum ne zaman bitecek bu kızlar ya, ya da ne yapmalıyım