@Ebraradinn
Annemiz hissiyatını tarif edemediği için yanlış telafuzda bulundu buyuk olasilikla içi urperiyordur gidiklaniyordur o an kendini garip hissediyordur sonuncta bedeninde bir canlı var ve hareket ediyor... anne niye korksun bebisinin hareketinden aksine içine huzur verir anneye varlığını bilmek bile.
Uygunsuz yorumlar yapip anneyi üzmeyelim lütfen sonuçta hepimiz gebeyiz ve morale her zamankinden daha fazla ihtiyacımız var.
O korkma dediği hissi bende ilk başta yaşıyordum bebegim hareket ederken , tarif edemiyorsunuz kelimeye dökemiyorsunuz. Hatta simdi bile dokunduğumda elime ayak parmakları gelince içim bir hos oluyor ama kesinlikle negatif bir duygu hissi değil sadece garip oluyorum. Hatta bazen böyle üşüdüğünde falan vücuduna ansızın titreme gelir ya arada öyle titriyorum.