Asebuu Herkese merhaba 6haziranda 170 çıkmıştı değerim, geçen hafta keseyi gördük. Benim içim rahat etmeyince bugün tekrar beta değerime baktırdım 15000 çıktı düzenli bir artış yok nedeni nedir sizce
Sngl_12022 Asebuu gayet guzel artmis bebegide gorebilirsiniz hatta kalp sesini bile duyabilirsiniz bu degerle
Gizemmuhammet Sngl_12022 merhabalar kizlar 4 gün önce kan vermiştim ilk degerim 39.75 çıkmıştı dün tekrar kan verdim 169 çıkmış sizce normal mi
Gizemmuhammet HButun iki günde vermem gerekirdi ama bizim olduğumuz yerde bazı sorunlar var sağlık kuruluşlarında o yüzden böyle veriyorum kani
Sngl_12022 Gizemmuhammet cok guzel artmis degeriniz . Sizindemj sadece belli gunler kan aliniyor benim bulundugum yerdede sadece sali persembe kan aliyorlar
Gizemmuhammet Sngl_12022 acilde kan almak istemiyorlar gebelik için sağlık ocağındaki kan değerleri de bir gün sonra çıkıyor sistem çok kötü çıksa da gözükmüyor sonuclar
Sngl_12022 Gizemmuhammet google’a bulundugunuz sehri ge saglik ocağının adini yazin kan sonuclari diye her saglik ocaginin kendi sitesi oluyor saglik ocaginin sitesinden tc kimlik ve dogum tarihi ile sonuclariniza hemen saat 15.00 gibi bakalilirsiniz oglenden sonra dusuyor oraya