Eslemim34  nst sonucum nasıl sancı var mı?
Merve0671 Eslemim34 öyle büyük sancım yok ama hazırlıklı ol canım 160 üzeri çıkmış ara ar sen hissetmesende kasılma gelmiş
Acemianneee08 Eslemim34 sancım yok canım malesef ara ara var ama çok küçük muhtemelen sende hissetmiyosundue onları
kuzeymomss Eslemim34 doğum başlayacak gibi bir sancı yok normal gözüküyor doktorunuz birşey demedi mi