Arkadaşlar bende hiç mide bulantısı aşerme baş dönmesi vb hiçbişi yok ilk ayımı daha geçen günlerde bitirdim 1 haftadırda folikasit vitamin kullanıyorum genelde baktığımda 2 haftalık insanlar bile aşerip mide bulantısı oluyormuş bende ki tek farklılık vajinal beyazımsı bir akıntı normal mi sizce mide bulantımın olmaması