Rahimde baskı ve adet olacakmış gibi bir ağrı hissediyorum iki üç gündür. Henüz 1 hafta oldu doktor kontrolünden geleli
Doktorum erken doğum riski yada rahim ağzı kısalığı veyahut kötü bişey demedi herşey yolunda dedi
Normal mi bu baskı ve ağrı acaba