Esra33-34 Elisarli cuma günü 26+3 olucam kontrol günü öğrenicem bende merak edıyorum en son 24+3 de 702 gramdı 30cm
Caglaa94 Ozlemdrn Biraz da genetik olabileceğini düşünüyorum açıkçası ben 3.800 doğmuşum eşim 4 kilo. Ben şimdiye baktığımızda eşimde bende 1.80 boyundayız doktorumuz da minik bir bebek beklemeyin demişti.
Elisarli Caglaa94 evet genetik çok etkili sizindr boyunuz çok uzunmuş bir bayana göre o yüzden normal geldi bana. Benim eşim 1.82 ben 1.68 im doktor bize de bebeğiniz iri olacak normal doğum biraz zor olur dedi