Nslhn_dyg Merhaba 6hafta 5 günlük hamileyim dün doktor kalp atışı İçin çağırdı ama duymadık korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum ama bilemem dedi 1 Temmuz İçin tekrar kontrole gelin dedi başına gelen var mı böyle
Nslhn_dyg Busraey18 hem karın ultrasonu hemde diğer muayene yapıldı kese var ama kalp atışı alamadı. Ayın 11 inde ilk muayeneydi 5mm di kese 21 inde 12mm olmuş kesede büyüme var ama kalp ataşı alınamadı
Sehrbnon122 Nslhn_dyg canım bende 6+3 de ikizlerimin kalp atışlarını cok az duydum yani olabilir bazen 8-9 haftada bile duyulur endişe etme
Nslhn_dyg Busraey18 kese var bebek henüz görülmedi tüp bebek olduğu İçin kesenin boş olacağını düşünmüyorum çok nadir kese boş oluyor tüp bebekte 18mm de bebek ve kalp atışı duyuluyormuş
Busraey18 Nslhn_dyg anladım canım duyulur inşallah bende en son gittim bebek göründü kalp atışı yoktu bugün 6+5 im geç döllenme. İnşallah duyarız birlikte ☺️
Nevin_bahar 7+5 de duyduk bizde 🥰 şimdi işe 36+1 zaman çabuk geçmiş geçmiyor gibi görünüyor aslında♥️