Sevk123 ftmnr_ ben de haftaya olucam 37 de korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum çok abartıyorlar bence 🤔
Gorkeminannesi ftmnr_ benim acımıştı ama arkadasim da hic zorlanmamis mesela kişiye göre degisiyo heralde
ftmnr_ pnrrikoo 37den sonra oluyormuş. Psikolojik olarak hazırsan şimdi yapalım değilsen haftaya yapalım dedi. Ben de hazırım dedim yaptı.
hilal2022 Benimde çok acımıştı sanırım bu hafta yine olacağım doktorum akıntın çok o yüzden acıdı dedi hap verdi temizlesin diye inşallah bu sefer acımaz 😑