Hilalycee Merhabalar güzel anneler detaylı ultrasondan çıktım bugün tansiyonum normal ama doktor aspirine başlayalım önlem alalım dedi sizler ne için kullanıyorsunuz aspirini
Deletedmom_7 Hilalycee benden bebeğe giden rahmin ana damarında iki taraflı zayıflık var bu yüzden kullanıyorum 32. Haftaya kadar da kullanacağım.
oykumm_1233 Hilalycee daha once bir kere bebegımın kalbi durmustu, bu gebelıgımde önlem amaçlı 7. haftadan beri kullanıyorum 🌸
smls19 Hilalycee ilk gebeliğim de 20. Haftalardan sonra başlanıldı şuan 2. Bebeğime hamileyim 6 haftalıkken başladım ilk gebeliğim preeklampsiden dolayı erken doğum olmuştu o yüzden kullanıyorum
Hilalycee Deletedmom_7 banada sağ tarafta zayıflık var ama 21 haftada normal 24. Haftaya kadar o zayıflık gider dedi
Hilalycee Deletedmom727271 bende de tansiyon normal ama nedense 36/37 haftaya kadar kullanmamı istedi doktor
Mervektk1126 smls19 şuan kaç haftalıksınız ilk gebeliğimde bende 20 haftada başladım 35 de preeklamsiden erken doğum yaptım şuan yine kullanıyorum da işe yaradımı erken başlamanız acaba
Deletedmom727271 Hilalycee Biraz kilon varsa istemesi normal canım. Bende de kilo var o yüzden kullandım biraz da. Olmasa bile son haftalar tansiyon sıkıntısı yaşıyoruz illa ki.
Hilalycee Deletedmom727271 evet boyuma göre kilom fazla vücut endeksim fazla yani ondan dolayı istemiştir o zaman çok teşekkür ederim 🙏
smls19 Mervektk1126 şuan daha 11+4üz doktorum inşallah Herşey yolunda gidecek dedi ama 2. Gebeliklerde de preeklampsi riski oluyormuş inşallah hiç birimiz yaşamayız
Mervektk1126 smls19 inşallah çok korkuyorum tehlikeli bi durum bide küveze flan girdi kızım doğumdan bişey anlamadım psikolejik olarak çok etkilendim benim doktorumda ikincide de yüzde doksan olucak demişti bizde 14+3 olduk inşllh sağlıkla kavuşuruz hepimiz
smls19 Mervektk1126 inşallah ama gönlümüzü ferah tutalım da inşallah olmaz 🤲🏻 Çoook geçmiş olsun size de