SevgiTkn
Kızlar merhaba benim bir sorunum var. Saçlarımın üst kısımlarında kısalma var sanki kesilmiş gibi mi desem kopmuş gibi mi desem çok enteresan. Dökülse diyecem ki döküldü. Benim saçım normalde tararken az da olsa yolunup dökülür de böyle olmaz. Sağ tarafımın üst tarafı sanki kopmuş gibi. Az çok tarif etmişimdir umarım. Bu durumda olan varmıdır