Merve_tna Smv ben en baştan beri normal istediğimi söylüyordum doktorda hep ona göre konuştu benimle 36 haftadan sonrada normal doğum için tavsiylerde bulundu ve bugün çatı muayenesinden sonrada artık normal doğum kesinleşti 🥰
kuzeymomss Smv 32 den sonra doğum şeklini konuştuk, 39 da çatı muayenesi yapıldı, 40 da suni sancı ile normal doğum yaptım
Elisarli 26.haftadayım canım ben konuşmaya başladım doktorla normal istiyorum çünkü ama bebişim biraz iyi olduğu için normal yaparsan zorlanırsın diyor doktorum kararsızım