Ogretmenanneyim Melek_gunduz46 inanın bilmiyorum ben maras eşimin nemkeketi marasa geldiğimizde hamileliğimi ogredim ilk kez orda gittim. Bir tek Müjgan hanımı tanıyorum bi kere ona muayene oldum
Gizemgksnmz Serraee bana özelde bı kan testi yaptılar hatta 7 ay önce 700 TL verdik bir kan testine orda pıhtılaşma cıktı bir de b12 yerleydeydi onlar için ilaç iğne falan kullanıyorum şimdi
Serraee Gizemgksnmz valla ben size süreci söyledim yapıp yapmamak size kalmış özelle devletteki test aynı degil benim dediğim tamamen bir araştırma ayrıca rahim filmi herseyi öhrenip arastırmadan hamile kalmak risk.
R_seda1 ikibebelianne merhaba sizin homozigot mu acaba ben de sadece igne kullaniyorum yetersiz kalcak diye cok korkuyorum
ikibebelianne R_seda1 evet canom homozıgot mthfr a1298c genınde homozıgot mutasyon var oksapar 4000 lık vuruluyrm bı bebegım saglıkla dogdu sımdıkı hamılelıgımdede kullanıyrm
R_seda1 ikibebelianne icimi cok rahatlattin gercekten dusunmekten kafayi yycek duruma geldm kadin dogum drum bile psikiyatri onerdi bana cok korkuyodum aspirinsiz yetersiz olcak diye
ikibebelianne R_seda1 ben ılk hamılelıgımde oksanarda kullandm ılk baslarda ama kanama arttırdıgı ıcın onu ırskıp yolumuza ıgneyle devam ettık korkma allah nasıp ederse hıcbırsey olmaz saglıklıca kavusalım bebıslere ıns🙏🏻😉