Gizembiniciogl1 Ağırlaşıyor insan gün geçtikçe, çokta son zamana bırakmayın bence. 24. haftada tamamdı eşyaları, bakım ürünleri vs. Sadece odası kaldı şimdi. 29. haftadayım bende. Geçen ki randevum da doktorum hareket etmemem fazla yürümemem gerektiğini söyledi rahime baskı uyguluyormuş, iyi ki almışım önceden diyorum şimdi. Bu sıcakda ve bu durumda yeni başlıyor olsaydım sıkıntı olurdu. 🌸🙏🏼