aylzz1 benimde fazla maalesef ama şekerim yok çok şükür. Doktorumun tavsiyeyi ile Şekerden , pirinçten , beyaz ekmekten , patatesten uzak durmalısın. Beslenmeye dikkat edince normale döner diyorlar bende cumartesi kontrole gittiğimde öğreneceğim azalma olup olmadığını.