GizemAlkan _kubra00 belli Aden olucakk hz adem babamız ve hz havva anamızın yartılışlarında ilk gittikleri cennetin adı
BRUTAL-BETTY GizemAlkan böyle bir bilgiye nereden sahip oldunuz acaba böyle bir bilgi yok çünkü internette.her yazılan inanmayın lütfen ya
ZelihaaK GizemAlkan aden cennet bahçesi değil İnternet yanıltıyor bilgilendirmek istedim Adn cennet bahçesi demek Aden ise Yemen de bulunan bir şehir ve Allah tarafından helak edilmiş olarak geçiyor ad kavminden türüyor onlarda Allaha isyan etmiş anlamlarında bende düşündüm bir ara gerçek anlamı öğrenince vazgeçtim ben bu şekilde araştırdım öğrendim
ZelihaaK GizemAlkan dediğiniz yer eden olarak geçiyor İbranice aden değil Türkçeye geçerken aden olarak geçmiş
Gamze464 Tugce3441 ah Şimal ismini bende istiyordum çok güzel ve çok fazla olmayan bir isim bir de Şilan var mesela ama eşim hiç beğenmedi bizim kızımızın ismi Elvin olacak
sepetciaysegull Aysee_511 kızım olsaydı Umay ismini ben de istiyordum. Güzel bir isim, sağlıkla gelsin inşallah. 🧚🏼♀️
Zemheri38 Aysee_511 umay güzel ama hem tanrıça demek hemde hayvan ve insan yavrularına konulması bakımından uygun deil diyorlar ama yinede bi araştırın derim
ozlemtugra Aysee_511 Umay çok güzel bir isim kızım olsaydı koymayı düşündüğüm isimlerden, anlamı da çok güzel🤗