Nazife86 allah şifa versin canım bende senin kadar uzun bi dönem olmasa da aynı şeyleri yaşadım hala da sabahları öğürme geliyo ama kusma elhamdülillah bitti denilecek kadar az. Ben kustuğum anlarda bile su içiyordum çünkü mide boş kustukça çıkıuo artık et parçaları çıkıyordu düşün ve Çan’ımı acıtmasın diye sürekli yanımda su vardı. Ayrıca Tuzlu yemeye dikkat et sabahları hatta ye biraz baktın miden almıyo ben kuru üzüm kuru incir yemeye önem verdim sende dene istersen. Ardından çok vakit geçirmeden bişeyler ye. Ben kusup yiyordum çıksa da devam et birazda pskolojin rahat olur. Ayrıca dediğin gibi yurt dışında bizim bildiğimizden farklı ilerliyor. Kardeşimin tarama testlerini bile yapmamışlardı. Sen evdeki iki çocuğun için kendine önem ver evlatların için yemek yemeye gayret et düzelir Allah’ın izniyle hastaneye gitmeye gerek kalmadan gelir inşallah üstesinden❤️