Benim 2.bebegim olacak ilk çocugumda kaç numarayı ne kadar kullandım hatırlamıyorum 1 ve 2 numaradan 1er tane molfix aldım büyük numaralardan 2şer 3er tane aldım şimdi prima 1 numara bir paket daha almayı düşünüyorum bakalım. 2.1 numara bezi alsam almasam kararsız kaldım