Edakrc Merhabalar bugün organ taramasına girdik . 1 hafta bebeğin ilerde olduğunu söyledi doktorumuz. Bu durum pek de iyi değil gebelik şekeri olabilir 24 haftalıkken belli olur dedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba gebelik şekerini nasıl önleyebiliriz.
_akalin3 Edakrc ben yaşamadım ama genelde 2 hafta ve üsttü ilerde olunca sıvısı fazla olunca gebelik şekerinden şüphe edilir kuzenım de öyleydı yanı 1 hafta ilerde olması bana cok gelemdı ama doktor tabiki daha iyisini bilir
Edakrc _akalin3 zaten doktorum değildi Organ taramasına başka bir hastaneye yönlendirdiler. 1 hafta sonra kendi doktoruma gidecem bakalım o ne diyecek