170194dyg Tetanoz asisinin 2. Dozunu oldum. Ilkide bu da beni cok etkiliyor. Ateş halsizlik bas agrisi yapiyor. 3 ,4 gün suruyor. Kolumda bir hafta agriyor. Sizde de bu sekilde oldu mu?
Saylikesma 170194dyg bi şey dicem ben 2.yi olmadım doktora sormuştum gerekiyor mu diye hamilelikten önceki 10 yılı geçmediği için gerek yok demişti bi şey olmaz dimi sizce
Limonzeytin 170194dyg tetanozun yan etkisi kol ağrısıdır zaten normal benım 10 gün sürmştü. Öncelerdede vuruldğmda 1ay ağrıdğnı bilirim. Skntı yok.
170194dyg Saylikesma valla bana ebe 5 doz dedi 3. Yu aralik ayında yapcak. Ama bi dahaki hamileliklerde gerek kalmicakmis bunlari olursam.
Citlenbik Saylikesma ben profesöre gittiğimde de tek doz dedi doktorum da tek doz yeter dedi ikinciye gerek yok
Citlenbik Mesudesrds ne üçüncü dozu kim diyor bunaları doktorum tek doz diyor arkadaşlarım hep tek doz oldu iki hadi çok yaptırsn var ya 3-5 nedir yaptırmayın lütfen hadi içinize sinmiosa doktorunuza sorun
Saylikesma 170194dyg hey maşallah valla ilk defa duyuyorum 5 dozu sizin doktorunuz da öyle mi dedi yoksa tek ebe mi söyledi bana fazla geldi de yine de onlar bilir tabi
Citlenbik Mesudesrds hayır ya hayatım lütfen ben hem profesöre ki ünlü birisidir doktorum da bir tek doz dedi gerek yok hadi ikiyede eyvallah üç yok canm yaptırma sakın hayatında hiç tetanoz olmasan bile iki yeterli
170194dyg Saylikesma 3. Doz dogumdan sonraya denk geliyor zaten. Bebek karindayken 2 doz yeterliymis. Diğer dozlar dogumdan sonra. Bir daha vurulmak gerekmiyormuş diger hamileliklerde.