Mrdly34 38 haftadayım ama normal gelmezse 39+4 e sezaryen tarihi aldım çünkü 40 ı geçmesini istemedim bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz yada doktorunuz ne diyor bu haftalarda olanlar? 😊
goldumsu Mrdly34 40ı geçmemesi ideal. Ben normal doğumu bekledim ki sancım vardı düzenli 3 dakikada 1 şeklinde ve yüksekti. 1 hafta o sancıyla beklettiler. Açılmam ilerlemedi. 40. Haftaya girdim devlette yatıyordum devlet bekleteceğini söyledi 41-42ye kadar. Ben sabahında çıktım özelde sezeryan oldum. Bebek çünkü kakasını yapabiliyor anne karnında o daha kötü ve riskli
Furkanesra06 Mrdly34 39+2 yim bugün çatı muayenesi oldum çatın gayet iyi dedi doktor ama bebek yukarıda inmiyor maalesef 1 hafta daha bekleyelim dedi olmazsa 30 Haziran sezaryen 🤷♀️ Bizde tam 40+3 de doğmuş oluyoruz nasipse ☺️
Esincapkin Bende 39+2 normal bekliyorum kendi gelmezse 41 beklicez dedi ama ben 40 girince beklemek istemiyorum dicem korkuyorum çünkü
Mrdly34 goldumsu evet ben de bu şekilde düşündüm yani en fazla 40 a kadar bekleyebilirdim belki ama son zamanlarda da korku oluyor insanda
Mrdly34 Furkanesra06 benim de çatı muayenem iyi aslında ama çokta beklemek istemiyorum isteğe bağlı sezaryen tarihi de aldım şuan benim de 30 haziran😊
iremcannn1907 Mrdly34 ben normal doğumu bekledim 41. Haftada doğurdum. O da sezaryenle yine normal olmadı. 🙈
Nur123aa Mrdly34 bende devlet Hastanesi’ne gidiyorum 39 haftaya girdik yarın muanem var haftaya 40 olduğumu soylicem normal gelmezse sezeryan olabilir miyim diye sorucam umarım 40 hafta da alırlar gelmezse devlet olunca insanın kafasında soru işareti kalıyor bende 41 kadar beklemek istemiyorum korkuyorum zaten bebeğim çok kilolu inşallah onlarda bekletmez
smg95 Ama bence 40 haftayı geçmesiyle ilgili çok olumsuz ön yargı var, sık takiple bence beklenebilir. Zaten 42 e kadar normal doğum zamanı olarak kabul ediliyor