Bnmv-1 3 aylıkken karnı çıkan varmı sosyal medyada bakıyorum maşallah cinsiyet öğrenmeden göbüşleri şişmiş sizinde öylemi merak ettim normalde ne zaman çıkar göbüş
Deletedmom83940 Bnmv-1 ben 12+3 üm kilo aldım zannediyordum bugün doktorda tartıldım aynıyım göbeğim çıkmış 🥲
Sehrbnon122 Bnmv-1 yok canım ya 3 ay erken ben ikizlere hamileyim ve 16 haftadayım hafiften cıkmaya başladı yeni yeni yani
Bnmv-1 Sehrbnon122 dimi bende öyle düşünüyorum bencede erken ben bakıyorum ufak bi göbüşüm var çok az ama diyorum normalmi acaba 😂🙈
Celiktss Celiktss iç karın genişliğiyle alakası varmış heralde.. herkeste aynı olmuyo ya. Hamilelik çok bireysel farklılığa dayalı
Deletedmom83940 Bnmv-1 valla yarım saat öncesine kadar kilo zannediyordum göbeğimi hani çok yemek yemişim de göbek fırlamış gibiydi ama kilom aynı çıktı demek ki bebek büyüdü
Deletedmom727272 Bnmv-1 ben sırf gazım ve çişim var diye hamile sanılıp zamanında metroda yer verilmiş insanım😂
Dammy Bnmv-1 26. Haftada çıktı karnım . Bu durum kişiden kişiye değişiyor iç karnım genişmiş öyle söylüyor annem. Genetik faktör sanırım 😇
Bnmv-1 Dammy çok merak ediyorum iç karnı geniş olanlar hani göbüş çıkmıyor ya gebelik konusunda dahamı rahat geçiriyorlar acaba mesela hareket etme gibi