Aylin_07 Busra_47 benim de yatısim pazartesi olacak inş acilmam da olur normal doğum yaparim yoksa zorunlu sezeryan olacak
Busra_47 Mrdly34 benim 2ci gebeliğin ilki sezaryen olduğundan Buda sezeryan oldu hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbım
Busra_47 Aylin_07 hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah kolay bir doğumunuz olur Rabbım yardımcınız olsun inşallah