Ya3 açlık 110 tokluklar 170 ve üstü diyet+egzersiz+insülin ile böyle değerlerim.Gunde 4 kez iğne yapıyorum levemir sabah8 gece 10,humolog öğle 4,akşam 4 ünite her hafta kontrole gidiyorum neredeyse endokrinoloji bölümüne her gittigimde de doz yükseliyor 2 aylıktan beri insülin kullanıyorum ama ben ilk gebeligimde de vardı onda 24.haftada başlanmisti insülin korkmayın ama kontrol altında tutarsanız bişey olmaz ins benim malesef tutulamiyor.İns sagsaglim alırız hepimiz bebeklerimizi kucagimiza.