dezgi Kızlar resimdeki gibi hafif sarımsı geliyor bu sıvılar korkuyorum normal mi acaba genelde geliyor ama bugün mesela hep bir sarımsı akiyor ya https://resimyukle.io/g/6GN1mbCCId
Melisakrtl dezgi benimde geliyo akintilarim ama bu kadar sari renkte degil hatta kuruyo benimki seffaf su geliyo bazen gri geliyo
dezgi dezgi kızlar 28. Haftaya gireceğiz bir bakın ya bebek doğum pozisyonunda ama kanalda değildi Allaha şükür hersey normal dedi 2. Gün önce doktorum ama korkuyorum bu kadar akmasından
Bayancorek dezgi Rengi gayet normal. Bebeği ilk emzirdiğiniz süt de bu şekilde sarımsı gelecek zaten. Kolostrum deniyor ilk anne sütüne, kimisinde sarımsı hatta kimisinde mavi-yeşil bile olabiliyor. Genelde sarı ama. Araştırabilirsiniz.