Gamzee66 Rmysa0308 şehir hastanesinde çok detaylı bakılmadığını söylediler. O yüzden ben cumartesi radyolog İhsan Doru’ya gideceğim. Çok fazla öneren olmuştu.
Busssx Rmysa0308 Metin ilgecten çok memnun kaldım bende çok tavsiye ederim özel muayenesi var 600 TL gibi bir ücreti vardı sanırım net hatırlamıyorum 31 haftalık olduk artık ☺️
Merve0555 Bende İhsan Doruya gittim. Memnun kaldım. Muayene boyunca pek konuşmuyor. Muayene bitikten sonra güzelce bilgilendiriyor. Fiyat olarak da diğer radyologlardan uygundu