Ss03 bende aynı sebepten bebeğimi 3 ayllık olmuşken kaybettim bi doktor bir sene beklememi söyledi bir doktor da okadr beklemene gerek yok dedi bende 3 ay bekledim korundum 4. ay korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım çok korkuyordum çünkü kürtaj sonrası hikayeleri dinlediğimde şok oluyordum kimi tüpler kapanıyo kimi rahim yapışıyo gibi şeyler söylüyordu ama şükürler olsun yine ilk denemem de oldu daha yeniym 7. Haftaya gireceğim ama hep bi korku var içimde buda aynı olursa diye rabbim herkesin gönlüne göre versin 🙏🏻