2Bebek1Anne Pyrz_07 eğer bulursam ben baska bi yerde yaptırmıstım 60 tanesi 120 tl gibi bişiydi bakıyorum hemen
Sevgilibocuk Pyrz_07 bende Instagram da çikolata deposu var oradan yaptırdım gayet ilgililerdi ve çabuk geldi oraya da bakabilirsiniz ☺️
Elifasyaaa Pyrz_07 Moli çikolata sayfasından yaptırdım metal kutuda 100 adet yanında kolanya şişesi hediyeli kapıda ödemeli kargo ile birlikte 154 TL yaptırdım
Celiktss 2Bebek1Anne arkadaşımın doğumuna burdan set yollamıştım. Çoo beğenmişlerdi. Kendime de burdan yaptırırım heralde..
Nevin_bahar Benimde kız kardeşim yaptırmıştı çikolata magnet kumbara 3 lü set çok güzel ama buraya resim yüklemesini bilemiyorum