Oylumbaska Uygulama son 100 gün diyor ama ikiz bebeklerim olacak inşallah sizce kaç gün geriye çekerler???? Bebişlerinize kaç gün kaldı sizin??
Gulaksu Oylumbaska 20 gun en az bana 61 gun diyor bugun doktorum agustosun ilk haftasında almayı düşünüyor
D-enizz Oylumbaska vayy ben de 100 görünce cok hecanlamiştim simdi 34 günümüz kaldı uygulamaya göre 🤗
Anisalenamom Oylumbaska agustos sonu normale göre Doktor 30 gün cekti 37 den fazla beklemiyorlar ikizlerde
Oylumbaska D-enizz ya ne güzel valla bende sağlıkla biran önce doğurmak istiyorum çok merak ediyorum artık tiplerini 😂😂😂