Nazzbekiroglu Canim bende çikolata kisti de olduğu için opu isleminden sonra yumoşlar donduruldu bende geçici menopoza girdim iğne ile adetten kesilmesi gerekiyor kistlerin küçülmesi için 3 ay doldu bakalım transfer için görüşeceğiz dr ile daha transferimiz olmadı bende korkuyorum 2. Tane 3. Gün embriyom var bekleyen fazla oluşmadı embiriyom çok isterdim fazla olmasını Allah korusun tutmasa herseye fn başından başlayacaz düşünmek bile istemiyorum bu ihtimali benim tedavim uzun protokol oldu çünkü nisanda başladım ben tedaviye