Nzldrtr 37+3 e kadar makat gelişiydi 38+0 da gittim dönmüş hatta doktorum bile dönmez gözü ile bakıyordu şok olduk 37den sonra dönme olasılığı çok düşük olarak bakılıyor normal istiyorsanız bekleyin bence dönme şansı vardır pazsrtesi spnal sezaryan ile bebeğimi kucağıma alacağım darısı size inşallh