Nnanaa Nure44 reglime 2 3 gün kala olmuştu benim 23 24 günde bir regl oluyordum ben. Normal regl olacak gibi ağrım vardı. Baktım çamaşırımda kahverengi bir damla var regl olıyorum sandım ama devamı gelmedi. Bazılarının ama 2 3 gün de sürüyormuş. Kiminde pembe kiminde kahverengi gibi.
badi_sabaa3 @Nnanaa bunu bende anlamıyorum bu ay bazen kahve ve bazen de pembe geliyor kan renginde değil ve çok özür diliyorum normal şeffaf akıntımız olur ya onla beraber ama regl olarak saydım yerleşme olsa 2. Gün bugün biterdi dedim 🥲
Nnanaa badi_sabaa3 yok ya cidden değişken bende de şeffaf akıntı vardı işte bir defa kahve oldu ama bir arkadaşım resmen hani adet sonu ya da başı olur ya öyle olmuştu günde bir ped dolacak kadar ama hamileymiş kız adet oldum sanacak kadar fazlaymış
Burcuvolkan Benim reglim 5 gün geçtikten sonra oldu ama onu bile anlamadım , çok az kahverengi akıntı geldi, onun haricinde de sürekli beyazimsi akıntı oldu