Bugün 39+4 olduk ve doktor kontrolüm vardı bebeğim çok uzun zamandır baş aşağı duruyor ama bugün doktor yüzünü falan gösterip başı aşağıda ama sırt üstü duruyor dedi. Yani yüzü gökyüzüne bakıyor diyeyim ve bu çocuk böyle doğmaz
Ya da doğraken daha çok sıkıntı çekebilirsin bu pozisyonda olduğu içinde tam kanala girememiş dedi çünkü cuma günü 2-3 cm açıklığı vardı. Bu açıklıkla şimdiye doğururdun dedi. Temiz olsun sezeyana alayım direk dedi bende kırk haftayı doldurmak istediğimi birkaç gün daha beklemek istediğimi söyleyip sezeryanı kabul etmedim
Nst ye aldı sancı da çıkmadı ve bebeğim hareketleri özellikle geceleri çok aktif ve döneceğini düşünüyorum.
Böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu ne yapmalıyım. Asla sezeryan olma taraftarı değilim ama mecburiyet gelişirse tehlikeye atamam yavrumu
Sadece çok böyle bir durum duymadım