Eyll06 Sinemakty işte kuzum söyledıklerım buraya yazıyorlar zaten genelde tutuyor ama tabıkı de doktor degılız sonucta teorıye göre bakıyorum
Canlar13-17 Deniz_20 Hayırlısı Cnm yarın doktora gideceğim öğrenince yazarım.. Sağlıkla gelsinler InşALLAH.. Bizimkisi sadece merak 😊😊
Canlar13-17 Deniz_20 Teori bende tutmadı cnmm.. Bugün doktora gittim ve erkek olduğunu öğrendim.. Sağlıkla gelsin InşALLAH 🙏🙏
Canlar13-17 Eyll06 Kız dedin cnm ama bende tutmadı.. Bugün doktorum erkek dedi.. Sağlıcakla gelsin InşALLAH 🙏🙏