Nily Kizlar merhaba Birkac gundur sol tarafimda gogsumn alt kisminda bir agri var. Bir agirlik gibi. Sanki cok yemisimde oraya baski yapiyor gibi Ve yine sirtimin sol tarafi agriyor. Normalde sola yatmak gerekiyorya cogu zaman yatamiyorum o agri beni mahfediyor. Bunu yasayan varmi? Sagda bisey yok ama sol taraf fena. Migdeyle ilgili olabilirmi bu acaba 🙁 36 haftadayim bebek poZisyonu degil aama sanirim. O daha asagilarda oynuyo cunku. U agri tam gogusumun altinda
Janset2105 Nily benim de sol göğüs altımda bişey var benim daha çok ağrı gibi değil de batma gibi ben hep bebeğin pozisyonuna bağlıyorum ama her gün çok fazla canımı yakacak kadar batıyor bu gün de sırtımda başladı bende ilk randevumda soracağım acaba başka bişey olabilir mi
Minnakkkk 32 haftalığım benım de cok sıddetlı agrım var yatamıyorum bıle poposunu kaburgana dayamıs balı yapıyor dedı ama her ıhtımale karşı mıde olabılır dıye mıde hapı ıle şurup verdı derım dışından bıle yanıyor
Nily Yunusm123 sol bobregmde tas vardi ama oyle bir agri degil onu ayirt edebiliyorum🙁 cok sinir bozucu Oturunca geciyor yatinca oluyor anlamadim
Yunusm123 Nily ben öyle bı ağrıyla gittim çift taraflı böbrek büyümesi teşhisi konduda bana ondan demiştim 😔
Minnakkkk Nily heh ıste yatınca agrı var otururken Yok yanma gıbı cok degısık bı agrı. Yastık sayını arttır dedı doktorum gerekirse oturur pozısyonda uyuyacaksın dedı dört yastık kullanıyorum suan Bıraz daha rahatım ana gecmedı 😀 radyolog böyle durumlarda bazen acı dayanılmaz oluyor ve bebegı erken alıyorlar sabret dedı
Nily Yunusm123 nasil yaniii😮 gogusun alt kisminda olan batma hafif agridan dolayimi bu teshis konmustu😦 Peki nasil anlasilmisti
Yunusm123 Nily hafif ağrı değildi benimki cnm baya şiddetli bı agriydi belim falan hep ağrıyordu duramıyordum ağrıdan
Nily Yunusm123 walla benm Siddetli degil ama yinede korktum Randevu aldim cumaya aklimda kalmasin🙂 urolojiye gidicem Sol bobregimde 3mm tas vardi bitane. En azindan onu gosteririm🤧 paki senin durumun nasil suan
Yunusm123 Nily benim durumum ağrılı sızıli cnm doğuma kadar dişimi elimden geldiğince sikacam. Çift taraflı büyüme ve ikisi de 30 mm 😔
Luly Bende de oldu bikac gün... okudum olurmus doğumun son zamanlarına doğru göğüs ağrısı sol taraf falan
Nily Luly insallah oyledir canim Bobrek sikintisi yasamak istemiyorum🤧 bebegm 36+1 suan gerci Cok sukur az kaldi dogumuma. Ucu ona dokunmayacak birsey olur insallah hayirlisiyla🙏🙏