Merhaba arkadaşlar 35+2 deyim bebeğin hareketleri kaburgama dayanıyor . Oturmakta veya uzanmakta bile rahatsızlık hissediyorum . Bazende rahmimde hissediyorum hareketlerini baskı şeklinde yaşayan var mı aranızda bu arada canı tatlı biri değilimdir öyle ufak tefek şeylere takılmam yani gerçekten çok rahatsız ediyor . Sağlıklı olması tabi daha önemli ama ne bileyim işte .